مەکۆكانى زانستپەروەرانى کورد

ئەم مەکۆیە تایبەتە بە ئەندامەکانى زانستپەروەرانى کورد

تۆ لە ژوورەوە نیت

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

#1 2019-02-14 11:07:14

yaya2017
ئەندام
تۆماربووە لە: 2018-07-18
پەیامەکان: 166

tie van geest." Kate Middleton had ongetwijfeld een

Restoin-Roitfeld zei dat de tweejaarlijkse publicatiefrequentie voor de titels www.annasantander.es zal blijven bestaan, maar na de recente lancering van een CR in Japan, zijn eerste internationale editie: "We onderzoeken in de nabije toekomst opties voor extra edities." "Uitbreiding op deze manier is belangrijk voor ons omdat ze ons merk een specifieker bereik geven en dus een sterkere aanwezigheid op de wereldwijde modemarktplaats, "zei hij. Er Adidas Superstar Damskie is ook meer een digitale push-happening en de website voor CR Studio is net gereviseerd. Er zijn natuurlijk Chanel en Karl Lagerfeld en Tom Adidas ZX 750 DamskieFord, maar ook een recente campagne voor Jordache, die Roitfeld van het begin tot het einde heeft afgehandeld. voor Sandberg, die in zijn uitgebreide rol een groot deel van het dagelijkse redactionele werk op zich neemt, wil hij CR verder ontwikkelen dan een "persoonlijke uitlaatklep" voor Roitfeld. "Hoewel CR het tijdschrift van Carine is en ze Nike Air Max 270 Femme nog steeds erg aanwezig is ... nu het tijdschrift is gevestigd, waar gaat het naartoe? ", Aldus Sandberg. "Dat is wat we willen verkennen."

Maar Roitfeld is nog altijd een ster-editor en stylist, wat betekent dat ze deel uitmaakt van de allure voor creatieven, modellen en beroemdheden om met het tijdschrift te werken. Roe Ethridge, een fotograaf die Nike Air Max 2017 Femme drie van de zes covers voor het lente / zomer-nummer opnam, zei dat Roitfeld hem vroeg "is als de coole filmversie van een fotograaf." Roitfeld Nike Air Max 270 Mujer is blij met het nieuwe ontwerp en de vers talent komt binnen, met de spreads die haar gevoel van louche oneerbiedigheid en het nieuwe logo, ge?nspireerd door tijdschriften uit de jaren zeventig en tachtig, handhaven.  "Ik wil geen stoffig merk zijn, ik wil een jong merk zijn," zei Roitfeld . "Het ergste is om je op je gemak te voelen, dan word  je oud ... het is een kwestie van geest." Kate Middleton had ongetwijfeld een dag voor Valentijnsdag een beetje romantiek en het inspireerde vandaag tot een betoverende outfit voor een verloving in Londen. Aangekomen in een zwierige, schemerigroze Gucci-jurk en glinsterende Oscar de la Renta-hakken, maakte de Hertogin van Cambridge een verbluffende  aankomst in het Philanthropic Initiatives-gala van 100 Women in Finance in het Victoria and Albert Museum.

Op haar voeten schitterde Middleton Nike Air Max 90 Mujer in Cabrina-pompen door Oscar de la Renta. De schoenen werden uitgevoerd in platina lamé-stof, gedetailleerd door geschulpte zijkanten en een verhoogd aanrecht op een 4-inch hiel. De schoenen worden verkocht voor $Nike Air Max 90 Femme Blanche  690, maar zijn niet op voorraad op de website van het merk. Voor de affaire verscheen Middleton op de conferentie 'Mental Health Nike Air Presto Mujer in Education' van de Royal Foundation in de ochtend, gekleed in een chic zwart-wit maatpak van Chanel tweed met Tod's zwarte suède blokken met blokhak. Gianvito Rossi, Stuart Weitzman en Jimmy Choo behoren tot de andere schoenenmerken die de hertogin vaak draagt. De vrouw van prins William vertelde over de menigte waarom het opsporen en behandelen  van geestesziekten in de vroegste stadia zo belangrijk voor haar is. "Ik heb vaak  gevraagd waarom ik heb besloten om mijn werk te concentreren op de Nike Air Max 90 Femme vroege jaren," verklaarde Middleton. "Omdat ik gelukkig genoeg was geweest om enkele van onze verbazingwekkende goede doelen en organisaties te ontmoeten en een aantal van onze moeilijkste sociale uitdagingen Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens aan te pakken, werd ik me er scherp van bewust hoe belangrijk de eerste jaren van ons leven werkelijk zijn.

"De oorzaak van sommige van  onze meest uitdagende ervaringen op volwassen leeftijd, zoals slechte mentale en fysieke gezondheid, verslaving, dakloosheid, misdaad en het uiteenvallen van families, kan zo vaak worden teruggevoerd tot de allereerste jaren van iemands leven en vaak over generaties. ”

دەرهێڵ

تەختەی پێپەڕە

بەهێزە بە : FluxBB