مەکۆكانى زانستپەروەرانى کورد

ئەم مەکۆیە تایبەتە بە ئەندامەکانى زانستپەروەرانى کورد

تۆ لە ژوورەوە نیت

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

#1 2019-05-20 09:31:12

yaya2017
ئەندام
تۆماربووە لە: 2018-07-18
پەیامەکان: 235

eel land op de buitenste randen van hun voet, rol plat

Het is officieel: Nike Air Max 95 Womens 2019 is het jaar van de koolstofvezelplaat. Twee weken geleden kondigde Hoka One One een nieuwe sneltreinschoen aan, de Carbon X, die Nike Air Max TN Femme een dikke schuimzool en een plaat van gemiddelde lengte heeft voor een responsieve pas. Nu heeft New Balance een andere schoen onthuld, Nike Air Max 720 Dam maar met vergelijkbaar DNA - de FuelCell 52Nike Air Max 95 Womens 80. Maar beide schoenen zijn natuurlijk een reactie op Nike's geprezen en Nike Air Max 1 Femme enorm gehypede Vaporfly 4%. Die schoen is dik, zacht en aan de voeten van een hele lading concurrerende marathonlopers - tenminste degenen die het geluk hebben een paar te koop te vinden. Nike Air Force 1 Femme Maar, in tegenstelling tot de Vaporfly en Carbon X, houdt New Balance vast aan wat het beheerst - kort , snel racen. Als je naar de stal met gesponsorde atleten Nike Air Max Thea Dámské van het merk kijkt, vindt deze het meeste succes op de baan en op korte afstanden op de weg, vooral van Nike Air Max 270 Womens het damesteam.

Afgelopen september claimde Jenny Simpson haar zevende titel op de 5th Avenue Mile. En Jake Wightman nam de hoogste eer in Nike Air Max 90 Femme de herenrace. Beiden droegen prototypes van de 5280. De 5280 is een zeer doelgericht model, ontworpen voor één taak, de wegmijl. Het Nike Air Max 97 Femme is in wezen een spike, zonder de metalen pinnen, maar bevat de extra demping die je nodig hebt om snel te hamer op keiharde www.jeremyleon.fr wegen. "Er is geen grotere test dan een race, en we moesten dit maximaal testen," zei Simpson, uitleggend haar last-minute beslissing om het prototype in die race op regenachtige  wegen te dragen, in plaats van de Hanzo S race flats waar ze meer comfortabel mee was. "En niemand kan deze schoen bestraffen zoals ik kan in de mijl." Vanaf daar www.pretoralarm.se comprimeren de atleten het sponsachtige schuim, wat New Balance mama is over welk materiaal het gebruikt. Nike Air Vapormax Womens De tussenzool is zacht en veerkrachtig, net zoals de Pebax die wordt gebruikt in de Vaporfly en in Reebok's Floatride Run Fast.

Wightman was Adidas ZX Flux Dámské daarentegen een dag eerder overtuigd dat ze gelijk hadden voor hem. "Ik ben er de dag ervoor met een paar passen vandoor Nike Air Max 2017 Femme gegaan," zei hij. "Toen ik ze voor het eerst aantrok, liep ik er in rond. Als iemand het al geprobeerd heeft, is het geen prettig Nike Air Max 90 Femme gevoel als je erin rondloopt. Je denkt na over elke speer die is ontworpen om snel te gaan, het zal behoorlijk onaangenaam zijn als je dat doet. Maar het gaf me veel vertrouwen dat ik Nike Air Vapormax Womens nodig had in de race. "Het gevoel is uitzonderlijk raar. De zool is gebogen en loopt wijd uit aan de zijkant. Als je kijkt naar een slow-mo video van een elite-renner, zie je veel land op de buitenste randen van hun voet, rol plat en teen af. De nieuwe buitenzool  is dus ontworpen om die landing te vergemakkelijken, zodat de hardloper met meer kracht naar voren kan rijden. New Balance meldt dat de zijrand is Nike Air Max 720 Femmeafgeschuind op 17 graden, waarvan het onderzoek wees op de juiste hoek voor zijn atleten bij aanraken.

دەرهێڵ

تەختەی پێپەڕە

بەهێزە بە : FluxBB