مەکۆكانى زانستپەروەرانى کورد

ئەم مەکۆیە تایبەتە بە ئەندامەکانى زانستپەروەرانى کورد

تۆ لە ژوورەوە نیت


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

#1 2019-09-05 09:33:25

Banning
ئەندام
تۆماربووە لە: 2019-07-19
پەیامەکان: 111

maintient votre système

Volg je een specifiek dieet tijdens een trainingscyclus?
Ik verander nooit echt mijn dieet tijdens het trainen voor een marathon, altijd
eet goed. Mijn dieet bestaat altijd uit veel groenten en fruit
en eiwitrijk voedsel. Ik ben niet groot in rood vlees, ik eet voornamelijk Nike Air Zoom Mariah Flyknit Racer Mujer kip,
vis, bonen en veel noten. Het enige dat ik doe voor een marathon
is het verhogen van mijn koolhydraten intact en elimineer alcohol gedurende een maand voorafgaand.
Een constant gezond dieet houden houdt uw systeem in balans en u nooit
voel me vervallen.

Rust is belangrijk. Hoe jongleer je met slapen, hardlopen, werken en twee
kinderen terwijl ze nog aan het trainen zijn? Wanneer ren je?
Rust is absoluut belangrijk en ik probeer zoveel slaap te krijgen als ik
kan. Door de week probeer ik tussen 9.30 en 22.00 uur naar bed te gaan. Een .... hebben
familie en een fulltime baan vereist veel planning vooraf en vasthouden aan een
schema is de sleutel.
Door de week word ik wakker om 5 uur om te gaan rennen. Ik geniet van hardlopen in de
ochtenden en mijn lichaam is gewend geraakt aan deze routine. Weekends zal ik doen
rennen tussen Nike Air Max 97 Damen 6 of 6.30 uur.
Mijn man is mijn grootste supporter, zonder hem thuis kan ik niet rennen
vroeg in de morgen! Mijn man reist veel, dus als hij dat niet is
thuis Ik loop op de loopband, maar niet mijn favoriete manier van trainen.

Waarmee brandstof je tijdens een run? Tijdens een marathon?
Tanken bestaat uit Power gels en een elektrolytendrank. Als ik ren
lange runs Ik ren met mijn waterpack en neem elke 10 km een ??power gel.
Korte runs Ik heb misschien een power gel voor vertrek en drink dan een
elektrolyt drinken als ik thuiskom. Voor een marathon neem ik een kracht
gel om de 10 km en drinkt water en de elektrolytische dranken die dat zijn
aan ons verstrekt.

De daling is het meetverschil tussen de hoogte van het hielgedeelte en het teengedeelte van uw schoen.

Een hogere hieldaling moedigt het slaan van de hiel aan, terwijl Nike Air Max 270 Donna een kleine druppel van de hiel je meer slag op de middenvoet of voorvoet geeft.

Het is echter goed om te onthouden dat meestal dikkere hieldruppels meer gedempt zijn in vergelijking met een raceschoen die minimale ondersteuning heeft.

Mediale post - Een mediale post is een apparaat dat zich in de tussenzool bevindt. Het is gemaakt van steviger EVA dan de rest van de tussenzool en is essentieel bij het beheersen van overmatige pronatie. Deze mediale post wordt gevonden in schoenen voor stabiliteit en bewegingscontrole, maar is niet nodig in schoenen met kussens of neutrale schoenen.
Schacht - De schacht is een ondersteunende structuur die is ge?ntegreerd tussen de binnenzool van de schoen en de buitenzool die onder de voetzool loopt. De schacht zorgt ervoor dat de schoenen bij de tenen buigen in plaats van onder de boog. Het Nike Air Max 90 Donna is een cruciaal onderdeel van de schoen dat kracht en stabiliteit biedt met behoud van de nodige flexibiliteit. Je zult een steel vinden in de meeste hardloopschoenen, behalve in de minimalistische en racerstijlen.

Tong - Dit is de afzonderlijke strook aan de bovenkant en het belangrijkste doel is om de bovenkant van je voet te beschermen tegen veterdruk en het is een handig hulpmiddel om je schoenen aan en uit te trekken. Trailschoenen zijn iets anders omdat de tong op zijn plaats is genaaid om te voorkomen dat vuil en puin je schoenen binnendringt.
Toe Box - Dit gebied van de schoen is waar je tenen zitten en kronkelen. Zorg ervoor dat je tenen ruimte hebben om op te warmen zodra ze warm zijn en dat de bovenkant van je tenen de bovenkant niet raakt. De hoogte en breedte van de neus zijn beide even belangrijk.
Vamp - In dit Nike Air Max Command Pánské gedeelte van het bovendeel zit de teenbak direct terug naar de naad in het kwartier.
Kwart / kwartpaneel - De achterkant en zijkanten van het bovendeel die de hiel bedekken en naar voren naar de vamp linken.
Heel Tab - De focus van dit deel van de schoen ligt op je achilles. Het hiellipje, ook wel de Achillespeesbeschermer of de Achillespeesklem vergrendelt de schoen stevig en comfortabel om je hiel.
Hielkraag / Hielmanchet - De kraag / manchet, die het hiellipje omsluit, wikkelt zich om uw enkel. Het is gevoerd en gevoerd en zorgt voor een stevige pasvorm.
Veters - Met 2 triljoen verschillende manieren om je schoenen aan te trekken, is het de moeite waard om er een of twee uit te proberen! Spanningspunten kunnen worden vermeden met variaties in veterstijl en uw pasvorm kan natuurlijk worden aangepast door de positionering van de Adidas Zx 750 Homme veterogen en de strakheid van uw das.
Oogje - De gaten waar uw veters doorheen rijgen. Loopschoenen hebben vaak een ‘extra’ oogje dat helpt om je hiel op zijn plaats te houden. Als u voelt dat uw voet slipt of lijdt aan blaren op één voet, maar niet aan de andere, kan een re-veter door het bovenste oogje het probleem soms oplossen.
Kantgarage - Een must-have voor trailschoenen. Stop die achterste punten netjes weg in hun garage om vroegtijdige uitstapjes en ongelukken op uw baan te voorkomen.

دەرهێڵ

تەختەی پێپەڕە

بەهێزە بە : FluxBB