مەکۆكانى زانستپەروەرانى کورد

ئەم مەکۆیە تایبەتە بە ئەندامەکانى زانستپەروەرانى کورد

تۆ لە ژوورەوە نیت

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

#1 2019-10-08 10:46:08

Banning
ئەندام
تۆماربووە لە: 2019-07-19
پەیامەکان: 160

raisons de recommencer

Zoals ik hierboven al zei, ik ben geen liefhebber van een loopband. Ik stelde onlangs de vraag op Instagram “hoeveel mijl” konden mensen op een loopband rennen en was verbaasd over de antwoorden. Ik ben nog nooit meer dan 90 minuten op een loopband geweest, maar ik weet dat het merendeel van mijn runs buiten gaat gebeuren - ach, er is een reden waarom deze blog wordt genoemd wat het is - maar ik weet ook dat om bepaalde factoren te beheersen, hoort het in een goed doordacht trainingsplan. Je workout mixen is altijd een goede zaak, en als het je mentale Nike Air Vapormax Hombre vermogen kan versterken om vooruit te blijven gaan (zelfs als je op zijn plek loopt), kan het zelfs nog beter zijn. Probeer het gewoon.

Na de parkrun moest ik mijn eigen uitdaging aangaan. De afgelopen zes maanden heb ik getraind om personal trainer te worden. (Ik heb er hier ook een beetje over geschreven.) In de loop van de jaren dat ik mijn hardloopgroepen leid, stuit ik op limieten in hoeveel ik mijn lopers kan helpen. De beslissing om te trainen als personal trainer was onderdeel van een plan om mijn kennis en kwalificaties uit te breiden zodat ik meer lopers op meer manieren kon helpen.

Het was interessant om te zien hoe de verschillende mensen op de cursus verschillende interesses en kennis hebben gebracht en hoe ze verschillende dingen ermee willen doen. Dus hoewel ik niet de persoon ben die naar toe komt als je Nike Air Max 270 Herren 'gescheurd' wilt worden en een sixpack klaar wilt hebben voor je vakantie, kan ik je zeker vertellen over dingen die je kunt doen om je te helpen rennen. Terwijl andere personal trainers hardlopen kunnen zien als een activiteit die een aanvulling vormt Nike Cortez Dames op wat je in de sportschool doet, zie ik de sportschool als iets dat mij en mijn hardlopers helpt meer tijd te besteden aan hardlopen.

Het was mijn laatste beoordeling met Body Aid om zaterdag mijn kwalificatieniveau niveau 3 te behalen en ik ben erg blij dat ik ben geslaagd. Dank aan docenten Andi en Dan voor het delen van hun jarenlange ervaring en kennis met mij. Ik kijk er naar uit om het door te geven aan mijn lopers. Hoewel ik beloof dat ik ze geen burpees laat doen.

?Ik heb al zes maanden niet gezwommen. Ik heb een nieuw boek over triatlon uitgebracht waarin ik het heb over Adidas Zx 700 Damen hoe briljant zwemmen is en hoe blij ik ben dat ik er naar toe leunde om het eindelijk te doen. En toch ben ik sinds september eenmaal in het zwembad geweest.

Ik had goede bedoelingen om te gaan zwemmen. Sinds september bleef ik mijn maandelijkse Nike Air Vapormax Herren zwempas betalen, maar ik zag 30 dagen voorbijgaan zonder dat het uit mijn portemonnee werd gehaald. Na £ 120 ongebruikt zwemmen, besloot ik het te annuleren.

Mijn enige reis naar het zwembad sinds september was terug in januari. Ik ging zwemmen in het Olympisch zwembad met Katie en Liz, maar er was meer kletsen dan zwemmen. En als ik eerlijk ben, zou ik niet terug moeten gaan. Niet vanwege het bedrijf maar omdat ik het moeilijk had gevonden; Ik voelde me moe, mijn ademhaling was moeizaam - ik was bang dat ik het te lang had achtergelaten en ik was vergeten hoe ik moest zwemmen.

Ik Nike Cortez Womens heb al lang een afspraak om te gaan zwemmen met mijn vriend en coach Chris. Ik had hem afgelopen zomer gesponsord voor een race die ertoe had geleid dat ik een coachingsessie had gewonnen. Maar het was me gelukt om training voor de echografie te Adidas Zx Flux Damen gebruiken als een goede reden om het uit te stellen. Zijn volharding en scherp oog op mijn racekalender betekenden dat ik, zodra Parijs klaar was, geen excuus meer had om niet terug in het zwembad te komen. En met een triatlon over vijf weken, alle reden om weer te gaan zwemmen.

دەرهێڵ

تەختەی پێپەڕە

بەهێزە بە : FluxBB