مەکۆكانى زانستپەروەرانى کورد

ئەم مەکۆیە تایبەتە بە ئەندامەکانى زانستپەروەرانى کورد

تۆ لە ژوورەوە نیت

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

#1 2019-11-01 11:41:41

Banning
ئەندام
تۆماربووە لە: 2019-07-19
پەیامەکان: 210

naar zijn tweede

We hebben allemaal die liedtekst, regels van een gedicht of citaat die bij ons blijven. Deze, van mijn favoriete singer-songwriter, vangt mijn typische gevoelens halverwege een ultra, ook wel de beruchte "bad patch" genoemd. Dit specifieke nummer, "The Hard Way" staat op mijn iPod shuffle, dus ik hoor het meestal een of twee keer tijdens een race; de titel alleen is een voortdurende herinnering aan waarom ik me aangetrokken voel tot het harde werk van ultrarunning. Ik hou van de uitdaging om een Nike Air Max 270 Womens ??trainingsplan te maken, navigeren door de delicate balans van familie, werk, vroege wake-ups, slecht weer en hard werken voor een doel * bijna * zoveel als racen. Het samenstellen van de stukjes snelheidstrainingen, krachttraining, hersteldagen en lange runs is het leuke deel van de trainingscyclus en vereist vertrouwen in mijn training, een beetje geluk en een goede timing, evenals toewijding en consistentie. Het cre?ren van een succesvolle trainingscyclus kan lastig zijn, maar ongelooflijk de moeite waard, omdat de race zelf het "glazuur" wordt op de spreekwoordelijke "cake".

55 worden in december herinnerde me eraan dat a) ik niet jonger werd, dus b) 2018 moest het jaar zijn van "het nemen van vertrouwen en dingen doen die me bang maken." 2017 bleek een bijzonder bevredigend seizoen van ultra Nike Air Max 270 Dames avonturen, omdat ik erin geslaagd was Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen een paar solide races samen te rijgen: Mt. Mitchell Challenge 40, Promise Land 50K, Bighorn 54, Iron Mountain 50 en de Trilogy 50, waar ik als eerste vrouw eindigde. Ik had een geweldige tijd door Jeff Lysiak naar een sub-24 zilveren gesp in Old Dominion te lopen, John Andersen in zijn eerste sub-24 westerse staten te crewen, Keith Knipling naar zijn derde Hardrock-finish te ijsberen en Jason Farr naar zijn tweede Grindstone 100-finish te ijsberen. Het was inspirerend om deze mannen te helpen met hun eigen slechte plekken in vier heel verschillende maar moeilijke 100's. Ik nam het voortouw en besefte dat ik het moest opzuigen en mijn "nooit meer!" -Houding van ongeveer 100 milers moest overwinnen, dus besloot ik te gaan voor een sub-24 Old Dominion 100-finish.
?
Na het eindigen als eerste vrouw Nike Internationalist Uomo van de Trilogy 50 in oktober met RD's Adam Casseday en Dan Lehmann. PC Sophie Speidel
OD100 is een erg cool, old school, "geen coddling" ultra. Het is de tweede oudste 100, die zijn 40e jaar in 2018 viert. De baan is een mix van glooiende grindwegen, trottoir en een paar stukken rotsachtige Massanutten Trail enkelsporige en ATV-paden. Het startveld is beperkt tot 90 en lopers die minder dan 24 uur finishen krijgen de felbegeerde zilveren OD-gesp. Degenen die tussen 24:01 en 28 uur eindigen, krijgen een handdruk bij het prijzenontbijt en een souvenir voor een herdenkingsrace, en verder niets. Dit zijn slechts enkele van de redenen waarom ik deze race wil lopen. Ik hou meer van heuvelachtige onverharde wegen dan van technisch enkel spoor. Ik hou van de rustige sfeer en het familiale gevoel van het evenement. Ik hou van de uitdaging Nike Air Vapormax Mens om minder dan 24 uur te gaan, en de lange geschiedenis van het evenement - de finisherslijst is een eerbetoon aan de mannen en vrouwen die ultrageschiedenis hebben gevormd: er zijn Hardrock en Barkley-finishers, Grand Slammers en back-of- de packers. Om als een echte ultrarunner van Virginia te worden beschouwd, moet men de OD100 afmaken.

دەرهێڵ

تەختەی پێپەڕە

بەهێزە بە : FluxBB