مەکۆكانى زانستپەروەرانى کورد

ئەم مەکۆیە تایبەتە بە ئەندامەکانى زانستپەروەرانى کورد

تۆ لە ژوورەوە نیت

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

#1 2019-11-06 08:32:17

Banning
ئەندام
تۆماربووە لە: 2019-07-19
پەیامەکان: 210

agréablement surpris de constater

Als je het leuk vindt wat je ziet, Nike Air Max 95 Damen raak dan niet te gehecht. INKnBURN gedijt op unieke producten met een beperkte oplage. Dus hoewel de sportbeha-stijl die je koopt, vergelijkbaar kan blijven met de hieronder besproken voorbeelden, is het niet precies hetzelfde. Maar dat hoort bij het plezier met dit merk! Dat gezegd hebbende, INKnBURN's beha's over de hele linie zijn strappy en ondersteunen door compressie. (Ze bieden geen inkapseling en zijn dus misschien niet de beste ondersteuning voor grotere cupmaten.)

Ik heb een kleine borst, dus ik heb geen gekke ondersteuning nodig. Ik gaf echter twee kleine jongens borstvoeding, dus ik maak me meer zorgen over mijn borsten die pannen of happen. Verrassend genoeg bood deze bh voldoende ondersteuning in de Nike Air Force 1 Damen band en riemen en het lichaam van de bh was goed gevormd en had voldoende dikte voor dekking zonder me plat te maken. Het achterontwerp was strappy en uniek en gaf me op zijn minst enige variatie in mijn typische sportbeha-kleur.

De band zat een beetje strak om mijn borst, maar na slechts een paar keer dragen werd het comfortabeler. Ik merkte geen gebieden op wrijven of knijpen. Het open ontwerp aan de achterkant gaf een lekker briesje dat goed aanvoelde tijdens warme runs. Over het algemeen is dit een schattige, functionele sportbeha. Hoewel ik niet kan zeggen dat het mijn favoriete korte beha is, zal het waarschijnlijk zijn normale rotatie bereiken.

Deze beha hield mijn meisjes comfortabel op hun plek met minimaal stuiteren. De manier waarop de riemen tussen mijn schouderbladen omarmen lijkt veel stabiliteit toe te voegen. Wie Nike Cortez Femme wist dat de schattige ook functioneel was ?!

Ik ging op een 15-miler dragen van de beha met mijn husky Kobe. Er was zware regen gedurende de eerste 8 tot 9 mijl. Ik begon in het donker, dus ik miste een bocht en we moesten de zijkant van de kloof opklimmen met een modderrivier over ons heen. Kobe kon niet genoeg grip krijgen om het zelf goed te maken, dus moest ik hem vooraan zetten en hem met een arm duwen terwijl ik probeerde te klauteren met de andere drie ledematen en een hand vast te houden. Tegen het einde waren we allebei zo modderig dat we gingen liggen en spetteren in de eerste kreek waar we kwamen. ... Je kon niet eens zien dat de beha net door een modderbad was gegaan!

Nadat de regen was gestopt en de zon opkwam, voelde het alsof de beha snel droogde en niet langdurig zwaar en nat bleef. Ik heb altijd problemen Nike Air Max 90 Donna gehad met sportbeha's die schuren onder mijn armen veroorzaken; Ik heb doelbewust geen body-glide opgezet vóór deze run om te zien hoe deze beha het deed. Ik ben blij te kunnen melden dat het helemaal geen schuren veroorzaakte!

Ik moet bekennen dat ik al twee Stow-N-Go's bezat voordat ik deze kreeg om te testen en ik draag er bijna elke keer dat ik race. De zak is zonder twijfel mijn favoriete ding over de bh (het is de reden dat ik er al twee had) omdat ik vaak gefrustreerd ben over het gebrek aan zakken in mijn hardloopkleding. Hoewel ik niet veel op de vlucht neem, neem ik altijd een huis- of autosleutel en heb ik een veilige plek nodig om het te plaatsen.

Ik hou ervan dat de zak groot genoeg is om veel te dragen, maar niet detecteerbaar is als hij niet in gebruik is. Er is een mini-zakje in een groter zakje, als je bijvoorbeeld een autosleutel en een gel wilt scheiden. Een Nike Air Max 2017 Mujer maand geleden was ik aan het ijsberen op een makkelijke clip en heb onderweg verschillende traktaties van hulpposten opgehaald! Ik kon er een paar repen en gels in doen om te sparen voor na de race, die ik anders niet zou hebben gedragen. Ik heb ook een hash-run in deze beha gedaan, dus ik kon mijn ID en wat geld daar houden toen we stopten bij een bar. Ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken dat er iets uitvalt.

Hoewel ik de beha comfortabel vind, vind ik de pasvorm er vreemd uitzien op mijn lichaam. Ik vind de band op de XS strakker dan de meeste rond mijn ribbenkast, maar losser rond de buste. Om deze reden is dit een beha die ik bereik wanneer ik de zak nodig heb, maar zelden draag zonder een top om te bedekken. Anders heb ik nog nooit problemen gehad met schuren Nike Air Max Command Femme en de ondersteuning is geweldig, hoewel ik er echt geen ton voor nodig heb.

دەرهێڵ

تەختەی پێپەڕە

بەهێزە بە : FluxBB