مەکۆكانى زانستپەروەرانى کورد

ئەم مەکۆیە تایبەتە بە ئەندامەکانى زانستپەروەرانى کورد

تۆ لە ژوورەوە نیت


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

#1 2019-11-07 11:50:02

Banning
ئەندام
تۆماربووە لە: 2019-07-19
پەیامەکان: 218

wanneer je spieren vermoeid

Hoeveel van je dagelijkse stress draag je bij je Nike Cortez Mujer tijdens het hardlopen?

Zijn je schouders om je oren, je handen op elkaar geklemd, je voeten op de stoep?

De meesten van ons zijn zich niet bewust van hoe emotionele en mentale stress bijdraagt ??aan fysieke spanning. Maar het is er, het cre?ert weerstand door het hele lichaam waardoor rennen veel moeilijker aanvoelt dan zou moeten.

Je bent misschien zo gewend om op deze manier te rennen dat het je norm is geworden. Je verwacht dat hardlopen aanvoelt als werk en veel moeite kost.

Maar wat als het zo niet was? Wat als het mogelijk was om ontspannen te lopen, vrij van spanning en vol gemak en flow? Je hebt minder kans op overmatig letsel, je rent effici?nter, hebt meer uithoudingsvermogen en geniet waarschijnlijk nog meer van hardlopen dan je al doet.

Rennen moet gemakkelijk aanvoelen. In de juiste omstandigheden kan hardlopen bijna moeiteloos aanvoelen.

Dat gevoel staat bekend als Nike Air Pegasus 83 Womens flow, of de staat waarin je volledig ondergedompeld bent in een ervaring in een zodanige mate dat het tegelijkertijd uitdagend, maar toch gemakkelijk en duurzaam aanvoelt.

Er kan echter geen stroming plaatsvinden waar weerstand is.

Hier zijn vier stappen om de weerstand te verminderen en de optimale condities te cre?ren voor stroming:

1. Trek in plaats van duwen.

De meest effici?nte manier om te rennen ziet er niet voor elke hardloper uit, maar het vereist wel een juiste uitlijning van de gewrichten.

Dat betekent dat je enkels, knie?n, heupen en rug een rechte lijn behouden wanneer je je achterste voet afzet. Dit klinkt vrij eenvoudig, maar veel lopers buigen in de taille of bovenrug op een manier die hun beweging belemmert. Maar een goede houding grijpt de kern aan, vergroot de borst, ondersteunt vierkante schouders, grijpt kernspieren aan (inclusief de buikspieren en gluteus maximus) en voorover leunen afkomstig van de Nike Cortez Hombre enkels.

Deze houding stelt je in staat om een ??gecontroleerde voorwaartse val te maken - met zwaartekracht die je naar voren trekt - in plaats van te vertrouwen op spierkracht om je vooruit te duwen.

2. Laat opgeslagen stress vrij.

Laat alle spierspanningen los, vooral in de schouders en armen. Spierspanning cre?ert weerstand door het hele lichaam, wat uw energie zuigt, de effici?ntie vermindert, leidt tot vermoeidheid en waardoor hardlopen moeilijk aanvoelt in plaats van gemakkelijk.

Dit is vooral merkbaar wanneer je de laatste kilometers van een race of lange trainingsrun nadert, wanneer je spieren vermoeid zijn en je klaar bent om klaar te zijn. Dit is meestal wanneer het rennen van Nike Air Max Thea Damen een houding uit elkaar valt en er meer bewuste inspanning nodig is om een ??goede vorm te behouden en vooruit te blijven gaan wanneer u alleen maar wilt stoppen.

Ironisch genoeg, als je moe wordt, hoe spannender je wordt. Let op wanneer dit gebeurt, zodat u bewust de weerstand kunt loslaten en de stroom tot aan de finish kunt behouden.

3. Streef naar effectiviteit in plaats van inspanning.

Heeft u het gevoel dat het niet de moeite waard was, tenzij u klaar bent met een volledig gevoel van een run? Elke keer dat je bijna uitgeput raakt, kan productief aanvoelen, je bent eigenlijk het tegenovergestelde. Je dagelijkse inspanningen zijn tot op zekere hoogte de moeite waard. Daarna kunt u uw verbetering belemmeren omdat uw lichaam niet volledig herstelt tussen elke run. En je kunt geen fitness opbouwen als je niet voldoende herstelt.

دەرهێڵ

تەختەی پێپەڕە

بەهێزە بە : FluxBB