مەکۆكانى زانستپەروەرانى کورد

ئەم مەکۆیە تایبەتە بە ئەندامەکانى زانستپەروەرانى کورد

تۆ لە ژوورەوە نیت

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/zkurd/www/www/meko/include/parser.php on line 774

#1 2019-11-05 10:39:04

Banning
ئەندام
تۆماربووە لە: 2019-07-19
پەیامەکان: 218

signifie pas automatiquement

Heb je een moment in het leven dat de loop van je pad heeft veranderd? Een verwonding, ziekte of iets zo diepgaand dat het zowel negatieve als positieve gevolgen heeft gehad? Ik doe…

Ik herinner me mijn dag alsof het gisteren was. 8 maart 2015 zal voor altijd in mijn gedachten gegrift staan. Het was een koude, Nike Air Pegasus 83 Mujer stormachtige dag met sneeuw op de grond. Mijn vrienden en ik zouden echter een 25 mijl lange conditioneringsrit maken voor onze aanstaande 50 mijl-competitie, maar dat gebeurde nooit. Ik werd brutaal geschopt door een paard (niet mijn paard) en verbrijzelde mijn ellebooggewricht op tien plaatsen voordat ik zelfs mijn voet in de stijgbeugel plaatste. Met een dier van duizend pond dat op mij rustte, was mijn enige instinct om mijn rechterarm op te heffen en mijn hoofd en borst te beschermen. De pijn was zo intens, brandend, kloppend, pijnlijk. Ik kon de gebroken botten horen en voelen bewegen terwijl ik mezelf probeerde te componeren. Een lange autorit naar het ziekenhuis liet me in tranen en paniek achter op de achterbank.

De eerste operatie duurde vier uur om mijn gewricht weer in elkaar te steken door 16 schroeven en twee platen in Nike Air Max 90 Femme mijn elleboog toe te voegen. Ik had gelukkig de beste chirurg die aan me werkte en me alle zenuwschade bespaarde. Mijn bewegingsbereik (ROM) was aangetast, dus ik had maandenlang 4 OT-afspraken. Hot compressen en oefeningen waren mijn dagelijkse focus om te beginnen met het terugwinnen van ROM. Mijn hart was blij toen ze me twee weken later lieten lopen. Hun waarschuwing: "val er niet op."

Ik had fysieke activiteit nodig om me heel te houden, dus rennen werd mijn bevrijding, mijn redder en mijn gave in dit alles. Ik was bang om nu in de buurt van mijn eigen paarden te zijn, ook al rijd ik sinds ik 7 jaar oud was. PTSS kroop binnen en de herhaling van het grijze paard dat op me af kwam rennen kwam terug. Ik ging naar een therapeut, een hypnotiseur, iedereen die kon helpen met mijn angst. Ik kon mijn droom om mijn paarden niet meer te laten deelnemen aan races van 100 mijl niet meer opgeven. Ik kon niet stilzitten. Ik kon geen doel hebben.

Ik heb sinds mijn middelbare school last van stressbuien. Als je niet tegen de westerse geneeskunde bent, heb ik 1 pepcid + 2 immodium als een wonder voor me gevonden. Je maag-darmkanaal is grappig; als het eenmaal boos is, blijft het boos totdat het een volledige pauze krijgt. Als je merkt dat je vastzit in een poepcyclus, geef je systeem dan een pauze voor een dag. Dat betekent minimaal - denk aan bouillon, rijst, havermout zonder smaakstoffen. Flauw is het beste voor buikproblemen. Vetarm, weinig suiker. Het duurt 4 dagen voordat je maagwand volledig is vervangen, dus ga gemakkelijk opnieuw instellen!

Ik heb een vrij kieskeurige maag die ik redelijk goed heb leren beheersen. Er was een tijd in het leven dat ik letterlijk 2 uur niet kon eten voor een race. Ik weet dat de maag van iedereen anders is, maar ik dacht dat ik wat dingen zou delen die ik voor mij had gevonden.

Vind je dingen om te vermijden. Voor mij is dit Nike Air Pegasus 83 Heren zuivel, tarwe en zoetstoffen. Met zoetstoffen heb ik ontdekt dat ik dingen zoals ahornsiroop en honing beter kan verdragen dan bewerkte suikers, maar agave veroorzaakt verwoesting op mijn buik. Er zijn eigenlijk apps die je kunt downloaden om je eet- en darmgewoonten bij te houden en het helpt mogelijke triggers te identificeren. Het lijkt een beetje raar, maar zolang je niet op sociale media post, samen met je Strava, wie zal het weten?

Probiotica. Deze hebben prima voor mij gewerkt. Ik ga naar Farm Guts Shots van Farm Culture en Kombucha. Ik heb ook een Supreme Dophilis-capsule gebruikt die mijn lokale natuurvoedingswinkel verkoopt. Elk van deze opties, en echt elk gefermenteerd voedsel, kan helpen een goede balans van darmbacteri?n te behouden.

Hydratatie. Ik heb gemerkt dat niet goed gehydrateerd blijven echt kan knoeien Nike Air Vapormax Mujer met mijn maag.

Koffie. Wees voorzichtig wanneer u dit drinkt, omdat het een diureticum is. Als je het echter op tijd goed hebt, kan het je helpen op te ruimen voor de run.

Vergeet ook niet dat we trailrunners zijn en als de bovenstaande suggesties niet echt helpen, is het geen schande om een ??pitstop (of 3) in het bos te maken. Misschien kan TrailSisters een ander bericht schrijven over de juiste sleepetiquette voor poepen, evenals de voor- en nadelen van verschillende natuurlijke materialen als je geen TP hebt.

دەرهێڵ

تەختەی پێپەڕە

بەهێزە بە : FluxBB